15/02/2019

Maar liefst 100 deelnemers meldden zich voor een exclusieve wijnproeverij die 8 februari jl in de Vroolijke Frans werd gehouden. Drie verschillende wijnkopers, wijnhandel Schaapveld uit Zutphen, wijnkoperij Vriezenkolk uit Loenen en de Wijnpurist Paul Cuppens uit De Steeg hadden ieder zes bijzondere geselecteerde wijnen om te proeven.

De sfeervolle avond werd afgesloten met een verloting met als hoofdprijs een weekendje B&B in Zeeland. De totale opbrengst van deze wijnproeverij is € 1.590,— voor het goede doel, waaronder de aanschaf van een collectie Engelse jeugdboeken.

De komende tijd heeft de Lions Club Brummen nog een aantal activiteiten in petto; Vrijdagavond 8 maart en zaterdag 9 maart zijn we te vinden in de Jumbo Brummen en Jumbo Eerbeek om tulpen te verkopen voor het goede doel kinderboerderij Kiboe respectievelijk dierenpark ‘t Goor.

Op zaterdag 18 mei wordt een groots dancefeest in de Korenmolen Eerbeek georganiseerd. Hierover volgt binnenkort nadere informatie.