Fundraisingactiviteiten

Ieder jaar organiseren we een aantal fundraisingactiviteiten variërend van het verkopen van tulpen, het prikken van afval tot wijnproefavonden en overweldigende feesten. We steken de handen uit de mouwen om met het ingezamelde geld ondersteuning te bieden aan maatschappelijke of culturele projecten lokaal of verder weg. Welke doelen we ondersteunen is een gezamenlijk gemaakte keuze.

Goede doelen

Elke Lionsclub kiest voor eigen projecten. Onze club kiest jaarlijks een of meerdere goede doelen om te ondersteunen, bijvoorbeeld kinderboerderij het Goor in Brummen en Kiboe in Eerbeek. Tevens ondersteunen we Bibliotheek Brummen/Eerbeek met de aanschaf van Engelse jeugdboeken.

We organiseren niet alleen acties om geld in te zamelen, maar steken ook de handen uit de mouwen: Viermaal in het (zomer)seizoen prikken we afval bij Landal Coldenhove in Eerbeek. Als tegenprestatie mogen gezinnen met een ernstig ziek kind een lang weekend verblijven bij Landal.